Ecuația iubirii – Helen Hoang, recenzie și carte .PDF📚

Ecuația iubirii – Helen Hoang, recenzie și carte .PDF
Vizualizări:011-01-2022Post by User
Ecuația iubirii – Helen Hoang, recenzie și carte .PDF online gratis

Ecuația iubirii nu există, așa cum nu există iubiri garantate și iubiri perfecte. Există iubiri unice, povești frumoase sau povești triste, oameni cu personalități puternice sau ușor de modelat. Există oameni care iubesc și oameni care se lasă iubiți, oameni care luptă pentru iubire sau renunță. Am purtat și noi câte puțin din fiecare. Am scris povești frumoase, am trăit povești de dragoste care ne-au înălțat sau care ne-au frânt inima. Nu ne lăsăm de iubit. Ce rost ar mai avea o lume fără iubire?
   Un roman de debut emoționant, care dovedește un singur lucru: nu există suficiente date în această lume care să determine ce anume îți face inima să vibreze.
Ecuația iubirii

Ecuația iubirii – iubirea poate apărea de oriunde

Ecuația iubirii nu ne aduce pe tavă un subiect nemaiîntâlnit. Dacă vă spun că este un fel de Pretty women dar cu roluri inversate? E de ajuns să vă faceți o idee? Cred că toată lumea știe de faimoasa ecranizare și cred că mulți au suspinat după o iubire așa: fulgerătoare și emoționantă.
În mod normal, cu toată sinceritatea, aș fi închis cartea după primele scene de sex. Nu sunt vreo pudică, am mai spus și repet. Nu am crezut niciodată că berzele aduc copii și nici nu trăiesc doar cu lumina stinsă, dacă înțelegeți ce vreau să spun. Doar că asta sunt eu. Nu iubesc lecturile de genul acesta, nu îmi place să întâlnesc limbaj vulgar și gesturi explicite. De ce nu am lăsat deoparte cartea asta? Pentru că autoarea a brodat pe marginea acestor scene și poveștile de viață ale protagoniștilor, pentru că m-a lăsat să văd scânteia aia pe care o căutăm toți.
Bine, am putut să o văd de îndată ce am trecut peste faptul că el este escortă în weekend, dar băiat super bun și credincios în timpul săptămânii. Personal, cred că autoarea ar fi putut să îi aleagă o altă meserie lui. Și cred că ar fi reușit să ne ofere o poveste plăcută, caldă, romantică și a naibii de dulce. Da, na.. putem trăi și cu frumușelul ăsta printre noi. Poate că există o morală în spatele acestei alegeri, nu? Ceva gen: orice naș își are nașul? Mă mai gândesc la asta.

Dragoste pe bani?

Stella este un personaj diferit. Și nu spun asta doar pentru că are nu știu ce personalitate. Suferă de tulburări din spectrul autist, mai exact Sindrom Asperger. Am mai întâlnit personaje cu această afecțiune și m-aș fi bucurat dacă aș fi primit mai multe informații. Autoarea nu a făcut o listă cu obiceiurile Stellei, ne-a permis nouă să o cunoaștem integrând rutina ei, ritualurile sale, comportamentul său sincer și deschis.
„O poveste de dragoste unică și fascinantă.” PENELOPE DOUGLAS
    Stella avea o carieră strălucită și o minte sclipitoare, dar îi era greu să relaționeze cu oamenii. Nu cunoscuse iubirea și era speriată de atingerile cuiva. Era îngrozită de raportul intim și șocată de ideea de a petrece o noapte în compania cuiva. Presată de părinții săi, dar și un pic îndrăgostită de un coleg de birou, Stella ia o decizie șocantă: apelează la serviciile unei escorte masculine. Dacă devenea expertă în dragoste, mai precis în făcut dragoste, Stella credea că va obține succes pe plan amoros, îi va dărui mamei sale un nepot. Raport: misiune îndeplinită. Dar, dar….multe „cifre” și „documente” lipseau până acolo.
Faptul că Stella are sindromul Asperger, iar sărutul franțuzesc îi amintește de un rechin căruia peștii-pilot îi curăță dinții nu face deloc mai ușoară situația.

Poveste cu happy-end sau misiune îndeplinită?

Michael Phan este numele bărbatului ales de Stella. Am crezut că el se bucură de compania femeilor și de banii câștigați ușor. Nu m-au impresionat nici frumusețea lui, nici combinația letală dintre un vietnamez cu suedez, dar care pare desprins dintr-o dramă coreeană. L-am cunoscut treptat și i-am înțeles alegerile. Nu am fost de acord cu ele, dar le-am înțeles și l-am apreciat pentru grija cu care ajunge să o trateze pe Stella.
   Povestea lor nu este una nemaipomenită, nici spectaculoasă. Dar poate fi asemănată cu un foc de artificii. Aduce bucurie, o stare de adrenalină și o euforie de moment. Nu este greu să intuiești deznodământul, dar te bucuri de călătorie și de compania lor. Este frumos să visezi, să speri, să asiști la nașterea unei povești de dragoste și să îți aduci aminte de fiorii atât de bine cunoscuți.
    Povestea nu este potrivită pentru oricine, are câteva clișee întâlnite de cititorii cu ștate vechi, are cuvinte vulgare și trimiteri către raporturi intime (atât am putut eu să spun, sper că m-am făcut înțeleasă). Este potrivită pentru cei care vor să se relaxeze, să citească o carte care nu îi solicită. Se citește ușor, se uită la fel de ușor, dar îți poate aduce o stare de bine într-un moment mai greu sau mai ciudat.

Прочитать
  • Ghid de descărcare!
  • Ecuația iubirii – Helen Hoang, recenzie și carte .PDF